Skip to content

Homestaging

Příprava nemovitosti na prodej je základem úspěšného realitního obchodu.
Homestaging je jedním z hlavních předpokladů rychlého prodeje za nejvyšší možnou cenu.

A co je vlastně Homestaging?
Jedná se o službu pro majitele nemovitosti, která spočívá v úpravě prodávané nemovitosti tak, aby se prodala rychle a za nejlepší možnou cenu. Homestaging není běžná designérská práce, protože Home Staging se zaměřuje zejména na nemovitosti určené k prodeji a pracuje v první řadě s vybavením, které už v nemovitosti je. Někdy se jedná zejména o generální úklid, uspořádání věcí a doladění doplňků. Někdy je potřeba odstranit přebytečné věci, pozměnit rozložení nábytku tak, aby nemovitost působila vzdušněji, a aby vynikl prostor. Jindy je naopak nemovitost prázdná a je nutné ji dovybavit základním nábytkem a doplňky. Vždy je potřeba vyzdvihnout přednosti konkrétní nemovitosti a upozadit nedostatky. Cílem Homestagingu je zatraktivnit vzhled nemovitosti pro široké spektrum zájemců. Homestager se snaží objekt odosobnit, zneutralizovat a zároveň zatraktivnit pro předem vytipovanou cílovou skupinu potencionálních zájemců. Větší zájem o nemovitost znamená vyšší šanci využít možnost prodeje formou nejvyšší nabídky. Homestager upraví dosavadní bydlení prodejců tak, aby přestalo odrážet jejich osobní styl a zvyky, a nabídne tak zájemcům prostor k představám o vlastním domově. Často Homestaging nabízí klientům návrh dispozičního řešení prostoru, které by si sami neuměli představit. ¨ Nabídka nemovitosti po provedení Homestagingu výrazně pomůže odlišit se od konkurenčních nabídek na trhu.

Ukázka realizací